21 Eylül 2012 Cuma

Bir Ülke Gördüm


BİR  ÜLKE  GÖRDÜM

Bir rüya gördüm de önceki gece,
Kendimi cennette sandım inan ki…
Ortada kalmamış hiçbir bilmece,
Kendimi cennette sandım inan ki…

Gezerken ülkenin her bir yerini,
Çok değişmiş buldum o kaderini…
Birden şaşırarak sordum yerimi,
Kendimi cennette sandım inan ki…

Hapishaneleri bomboş duruyor,
Hakimler, savcılar hep iş arıyor,
Polisleri sorma, sanki uyuyor,
Kendimi cennette sandım inan ki…

Her yer gül bahçesi, şirin mi şirin,
Yollar başka güzel, rahatça gidin!..
Ölmeden dünyada cennetmiş yerim,
Kendimi cennette sandım inan ki…

Bütün insanların gülüyor yüzü,
Sevgiyle bakıyor herkesin gözü,
Kalmamış içimde benim de sızı,
Kendimi cennette sandım inan ki…


Varlıkta, darlıkta olmuşlar eşit,
Ne savaş, ne gazi var ne de şehit…
Hiçbir sorun yokmuş, sorunlar bitmiş,
Kendimi cennette sandım inan ki…

Bir de uyandım ki, rüyadaymışım,
Yine de o malum dünyadaymışım,
Boynumu bükmüşüm, başım eğmişim,
Kendimi yatakta buldum inan ki…

İsmail KARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder